logo
سرمایه گذاری در مانیتوبا
سرمایه گذاری در مانیتوبا

سرمایه گذاری در مانیتوبا

ویزاکانادیا

مهاجرت به استان مانیتوبا کانادا از چندین روش امکان پذیر است که یکی از آن‌ها روش سرمایه گذاری است. برنامه سرمایه گذاری تجاری مانیتوبا (Manitoba Business Investor Stream-BIS) با هدف جذب مالکان با تجربه کسب و کارها و کارآفرینانی طراحی شده که قصد دارند کسب و کاری را در این استان تاسیس و راه اندازی کرده و یا با تاسیس مزرعه به توسعه اقتصاد آن هر چه بیشتر کمک کنند.

برنامه سرمایه‌گذاری تجاری مانیتوبا خود دو مسیر مهاجرتی دارد:

  • مسیر کارآفرینی Entrepreneur Pathway
  • مسیر سرمایه گذاری در مزرعه Farm Investor Pathway

روش‌های سرمایه‌گذاری در استان مانیتوبا که به آن‌ها اشاره شد، بر اساس سیستم امتیازبندی است و امتیاز متقاضیان بر اساس چندین فاکتور مانند سن، میزان تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان و فاکتورهای سرمایه‌گذاری و انطباق پذیری محاسبه می‌شود که جمع آن حداکثر ۱۲۰ امتیاز است. 

در برنامه سرمایه‌گذاری مانیتوبا ابتدا ورک پرمیت می‌گیرید و پس از راه‌اندازی کسب و کار و دریافت نامینیشن استانی، می‌توانید برای اقامت دائم خود و همسر و فرزندانتان اقدام کنید.

 

مزایای روش سرمایه گذاری در مانیتوبا

دکتر بابک نجفی تیرآبادی

ویزا کانادیا یک هدف واضح و مشخص دارد و همواره در همان مسیر به حرکت خود ادامه داده است. هدف ویزا کانادیا کمک به افرادی است که تصمیم دارند محل زندگی خودشان را تغییر بدهند. مهاجرت سرشار از استرس و نگرانی و دغدغه است، ویزا کانادیا برنامه ریزی دقیقی برای کم کردن این استرس ها داشته و این هدف را مدت هاست پیگیری کرده و سالیان سال دیگر هم ادامه خواهد داد. ما اعتقاد داریم با گسترس اطلاعات رایگان باید دست سودجویان و افرادی که به زندگی دیگران اهمیتی نمی دهند را کوتاه کنیم و همین طور با این کار رقابت سالم در بازار ایجاد کرده که باعث رشد تمامی شرکت های مهاجرتی شود که در نهایت به سود همگان خواهد بود.

منوی عمودی خاص