سرمایه‌گذاری در کانادا
سرمایه‌گذاری در کانادا

سرمایه‌گذاری در کانادا

ویزاکانادیا

 

سرمایه گذاری در کانادا

 

انواع روش‌ها برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از راه‌های رسیدن به اقامت دائم کانادا است و از طریق آن می‌توانید برای همیشه به این کشور مهاجرت کنید.اگر قصد گرفتن اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را دارید و به دنبال سرمایه گذاری در پروژه‌های اقتصادی، یا راه‌اندازی و گسترش بیزینس خود در این کشور هستید، دولت‌های فدرال و استانی کانادا، برنامه‌های متعددی تدارک دیده‌اند که می‌توانید از طریق آن‌ها در ابتدا ویزای کار و سپس اقامت دائم و شهروندی کانادا را اخذ کنید.

 
برنامه‌های سرمایه گذاری در کانادا

در حال حاضر برنامه‌های سرمایه‌گذاری و تجاری کانادا به ۴ برنامه فدرال (ICT، استارتاپ،کارآفرینی C11 و مسیر LMIA) و برنامه‌های استانی تقسیم‌بندی می‌شوند.

 
ویزای کارآفرینی C11

ویزای کارآفرینی C11 مناسب کارآفرینانی است که قصد سرمایه‌گذاری در یک بیزینس فعال در کانادا را دارند و یا می‌خواهند بیزینس جدیدی را در کانادا راه‌اندازی کنند. در این روش ابتدا ویزای کار دریافت می‌کنید و می توانید پس از یک سال فعالیت، اقامت دائم بگیرید.

ویزای استارتاپ – Start-Up

برنامه ویزای استارتاپ کانادا، برای کارآفرینانی است که پتانسیل ایجاد شرکت نوآورانه‌ای را دارند و می‌توانند در مقیاس جهانی رقابت کرده و شغل ایجاد کنند. از طریق این برنامه، تا ۵ نفر از اعضای گروه، می‌توانند ویزای کار ۳ ساله دریافت کنند و پس از آن برای اقامت دائم اقدام کنند.

برنامه انتقال درون شرکتی – ICT

برنامه ICT مناسب شرکت‌هایی است که قصد دارند شعبه دیگری از بیزینس خود را در کانادا راه‌اندازی کنند و کارمندان خود را به دفتر کانادا منتقل کنند. از طریق این برنامه می‌توانید در ابتدا ویزای کار یک ساله دریافت کنید و پس از آن برای اقامت دائم اقدام کنید.

ویزای مالک گرداننده | Owner-Operator – LMIA Pathway

کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند با ثبت شرکت و یا خرید حداقل ۵۰ درصد از سهام یک بیزینس فعال، ویزای کار بر پایه LMIA دریافت کنند و پس از ۲ سال نیز اقامت دائم کانادا را اخذ کنند.

ویزای کارآفرینی استان‌های کانادا – PNP

استان‌های کانادا در برنامه‌های مهاجرت استانی خود، انواعی از گروه‌های کارآفرینی را ارائه می دهند. سرمایه گذاران از طریق یکی از این گروه‌ها می توانند در استان خاصی کسب و کار راه‌اندازی کنند.

ویزای خوداشتغالی کانادا

ویزای خوداشتغالی کانادا مناسب هنرمندان و ورزشکارانی است که سابقه کار حرفه‌ای مرتبط دارند و می‌توانند به رشد کانادا در این زمینه‌ها کمک کنند.

خرید بیزینس در کانادا

یکی از روش‌های دریافت ویزای کارآفرینی کانادا، خرید یک بیزینس آماده در کانادا است. شما باید بیزینسی را انتخاب کنید که با سوابق کاری و اهداف مالی شما سازگار باشد و برای کانادا منفعت عمده داشته باشد.

خرید فرنچایز در کانادا

اگر دانش و تجربه کافی در حوزه‌های کسب‌وکار در کانادا نداشته باشید، راه‌اندازی یک بیزینس از صفر می‌تواند پیچیده و پرریسک باشد. به همین علت، خرید فرنچایز و شعبه‌ای از یک بیزینس شناخته شده در کانادا گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاران به‌شمار می‌رود.

 
سرمایه‌گذاری در کانادا

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

هریک از برنامه‌های سرمایه‌گذاری در کانادا شرایط مخصوص به خود را دارند. اما به صورت کلی برای مهاجرت تجاری به کانادا باید معمولا شرایط زیر را داشته باشید:

دکتر بابک نجفی تیرآبادی

ویزا کانادیا یک هدف واضح و مشخص دارد و همواره در همان مسیر به حرکت خود ادامه داده است. هدف ویزا کانادیا کمک به افرادی است که تصمیم دارند محل زندگی خودشان را تغییر بدهند. مهاجرت سرشار از استرس و نگرانی و دغدغه است، ویزا کانادیا برنامه ریزی دقیقی برای کم کردن این استرس ها داشته و این هدف را مدت هاست پیگیری کرده و سالیان سال دیگر هم ادامه خواهد داد. ما اعتقاد داریم با گسترس اطلاعات رایگان باید دست سودجویان و افرادی که به زندگی دیگران اهمیتی نمی دهند را کوتاه کنیم و همین طور با این کار رقابت سالم در بازار ایجاد کرده که باعث رشد تمامی شرکت های مهاجرتی شود که در نهایت به سود همگان خواهد بود.

منوی عمودی خاص