اسکیل ورکر کانادا
اسکیل ورکر کانادا

اسکیل ورکر کانادا

ویزاکانادیا

در کانادا، تقاضای فوری برای متخصصان و متخصصان وجود دارد. هدف اصلی سازمان مهاجرت کانادا جذب متخصصان تازه واردی است که از توسعه اقتصادی کانادا حمایت کنند. متخصصانی که اقامت دائم کانادا را انتخاب می کنند برای اقتصاد و نیروی کار این کشور بسیار ارزشمند هستند. ویزای مهاجرتی کانادا (ویزای اقامت دائم) که به گیرندگان برنامه مهاجرت نیروی کار ماهر این امکان را می دهد تا به همراه خانواده خود به کانادا مهاجرت کنند، به نامزدهای موفق داده می شود.

شما به عنوان یک نیروی حرفه ای یا یک فرد، امکانات متنوعی دارید. اگر می خواهید در کبک بمانید، می توانید از برنامه نیروی تخصصی کبک استفاده کنید یا ممکن است بتوانید برای گروه نیروی متخصص فدرال درخواست دهید. علاوه بر این، اگر از استان یا منطقه ای که می خواهید در آن اقامت داشته باشید، می توانید برای هر برنامه مهاجرتی استانی درخواست دهید.

اسکیل ورکر کانادا

فدرال اسکیل ورکر برنامه نیروی متخصص فدرال، مختص افرادی است که دارای سابقه کار در حوزه های خاصی هستند و قصد اقامت در هر یک از استان ها یا مناطق کانادا به غیر استان کبک را دارند.

نیروی متخصص کبک

متقاضیانی که قصد مهاجرت به استان کبک را دارند، می‌توانند واجد شرایط برنامه کبک اسکیلد ورکر باشند. در این برنامه امتیازات شما محاسبه شده و بر اساس آن شانس شما سنجیده میشود.

نیروی متخصص استان‌های کانادا

برای افرادی که قصد زندگی و کار در استان یا منطقه خود را دارند، اکثر استان ها و مناطق، نیروهای تخصصی منحصر به فردی مرتبط با استان خود ایجاد کرده اند. پس از تکمیل این برنامه ها می توان گواهی نامزدی استانی را دریافت کرد. داشتن این گواهی انتخاب معمولاً متقاضی را قادر می سازد سریعتر از سایر طرح ها به کانادا مهاجرت کند.

دکتر بابک نجفی تیرآبادی

ویزا کانادیا یک هدف واضح و مشخص دارد و همواره در همان مسیر به حرکت خود ادامه داده است. هدف ویزا کانادیا کمک به افرادی است که تصمیم دارند محل زندگی خودشان را تغییر بدهند. مهاجرت سرشار از استرس و نگرانی و دغدغه است، ویزا کانادیا برنامه ریزی دقیقی برای کم کردن این استرس ها داشته و این هدف را مدت هاست پیگیری کرده و سالیان سال دیگر هم ادامه خواهد داد. ما اعتقاد داریم با گسترس اطلاعات رایگان باید دست سودجویان و افرادی که به زندگی دیگران اهمیتی نمی دهند را کوتاه کنیم و همین طور با این کار رقابت سالم در بازار ایجاد کرده که باعث رشد تمامی شرکت های مهاجرتی شود که در نهایت به سود همگان خواهد بود.

منوی عمودی خاص